PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdstąpienie od umowy o dziełoOdstąpienie od umowy o dzieło
  • Data: 2004-10-08 18:30:26
    Temat: Odstąpienie od umowy o dzieło
    Od: "Ania" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie...
    Tydzień temu podpisałam umowę o dzieło, na okres 3 miesięcy, jednakże oferta
    ta nie spełnia moich oczekiwań i w między czasie dostałam inną dużo
    atrakcyjniejszą. Termin tamtej nie upłynął, a w treści umowy nie jest
    napisane na jakich warunkach mogę od niej odstąpić. Moje pytanie dotyczy
    tego czy taka umowa wymaga szczególnej formy jej rozwiązania, a jeśli tak to
    jakiej? Praca dotyczy przeprowadzenia akcji marketingowej (wysyłania ofert),
    w pełnym wymiarze godzin jak w przypadku umowy o pracę, w siedzibie firmy.

    Z góry dziękuję za pomoc w rozwiązaniu moich wątpliwości.