PracaGrupypl.praca.dyskusje › Odpracowywanie 2 maja

  • 11. Data: 2006-04-26 17:52:38
    Temat: Re: Odpracowywanie 2 maja
    Od: "Jacek" <k...@i...pl>

    Z tego co wiem, to wg kodeksu pracy trzeba odpracowac 3 maja (jesli dwa dni
    wolne wypadaja w jednym tygodniu, to jeden z tych dni trzeba odpracowac). To
    samo dotyczy swiat bozego narodzenia w tym roku.
    To nie jest zart, ostatnio byl duzy artykul o tym w gazecie, nie pamietam
    jakiej. I nie ma sie co obrazac na pracodawce, taki po prostu jest kodeks
    pracy.

    2 maja na pewno nie trzeba odpracowywac, o ile sie pojdzie normalnie do
    pracy ;-)

    J.