PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w telemarketingu-czym to się je? :-) › Odp: praca w telemarketingu-czym to się je? :-)
  • Data: 2002-06-03 20:24:55
    Temat: Odp: praca w telemarketingu-czym to się je? :-)
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik sebur <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:adgi41$hfm$...@n...onet.pl...
    > no właśnie jak w temacie.Pewna firma chce mnie w dziale telemarketingu.I
    mam
    > wątpliwości o co tak na prawde chodzi...
    > proszę o jakieś info na ten temat

    W duzym skrocie - chodzi o to, ze bedziesz dzwonil po ludziach/firmach i n
    amawial ich do kupienia czegos tam.
    Dzwonic bedziesz z firmy, nie na wlasny koszt, pocieszajace ;) Taka inna o
    dmiana akwizytora.

    IMHO to wredny rodzaj pracy, szczegolnie jesli placa Ci od pozyskanych kli
    entow, choc mam znajomego, ktory pracuje tak w Panoramie Firm i sobie bardzo
    to chwali.

    pozdrawiam,

    glos