PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca sezonowa we WłoszechOdp: praca sezonowa we Włoszech
  • Data: 2003-11-25 19:33:59
    Temat: Odp: praca sezonowa we Włoszech
    Od: "Monika" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej!
    Dzieki za wskazówki ale nie o takie mi chodzilo. Ja chce jechac legalnie do
    pracy do Włoch na wizie pracowniczej z umowa podpisywana w Polsce. Szukam
    tylko osoby ktora w ten sposob wyjechala do pracy do Włoch i wie jakie mniej
    wiecej są warunki mieszkaniowe, ile wychodzi za wode, gaz i prad.
    Ostrzezenia sa zawsze i bardzo za nei dziekuje ale czasami tzeba w zyciu r
    yzykowac.
    Pozdrawiam
    Pixi
    Użytkownik AL Gas <a...@W...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjn