PracaGrupypl.praca.dyskusjeautorska umowa o dzielo - odslona druga › Odp: autorska umowa o dzielo - odslona druga
  • Data: 2002-07-01 20:40:30
    Temat: Odp: autorska umowa o dzielo - odslona druga
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krzysztof Stachlewski <k...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:afq8h8$n99$...@s...icm.edu.pl...
    > "bobers" <b...@p...onet.pl> wrote in message

    > Zazwyczaj tak, gdyż sam ma licencje na udzielanie podlicencji.

    A mowimy o sprzedazy oprogramowania w pudelkach? Imho to klasyczna sprzedaz
    towaru (pakietu), klasycznie ovatowanego 22% i sprzedawca nie ma nic
    wspolnego z licencja.

    Sadze, ze zawarcie umowy licencyjnej wymaga nieco wiecej zachodu niz zakup
    pudelek w hurtowni, a udzielenie - wiecej niz podanie pudelka nabywcy i
    skasowanie $$$. W ktorym momencie sprzedawca nawiazuje umowe licencyjna z
    autorami, a w ktorym z nabywcami?

    Moznaby pogrzebac po UoPAPiP ;), ale mi sie zwyczajnie nie chce.

    Zreszta - latwo mozna to sprawdzic, pytajac np. taki Empik, jak ksieguje
    obrot np. grami komputerowymi. Najlepiej telefonicznie i przedstawic sie
    jako inspektor Bleble Gaga z Urzedu Skarbowego ;)

    --

    pozdrawiam,

    glos