PracaGrupypl.praca.dyskusjeSTUDIA A PRACA › Odp: Re: Re: Re: STUDIA A PRACA
  • Data: 2002-01-31 09:58:29
    Temat: Odp: Re: Re: Re: STUDIA A PRACA
    Od: "Joanna" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hehehe tez znam - troche lepiej (traktuja) ale tylko troche - i jesli
    > jestes spoza Krakowa to jest to (studiowanie) troche ciezkie.
    >
    > W jednym Krakow wynagradza - knajpy :))))))))))

    To fakt, knajpy sa super, czego o Katowicach chyba powiedziec nie mozna.
    Kiedys szukalam w Katowicach miejsca gdzie by mozna bylo posiedziec przy
    piwku i pogadac ze znajoma i sie zalamalam, nie bylo nic kompletnie. W
    Krakowie nawet jak nie chcesz, to co jakis czas wleziesz do fajnej
    knajpy;-).
    Niby jestem spoza Krakowa, ale studiuje tu tez dziennie, wiec juz zapuscilam
    korzenie. Faktycznie zal mi tych ludzi, ktorzy musza na zajecia dojezdzac co
    drugi weekend, nawet chyba nie zdaja sobie sprawy z tego, w jakim tak
    naprawde miescie studiuja...

    Pozdrawiam
    Joan