eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeKasjerka - jaki czas obsługi klienta?Odp: Kasjerka - jaki czas obsługi klienta?
  • Data: 2005-03-13 22:11:15
    Temat: Odp: Kasjerka - jaki czas obsługi klienta?
    Od: "Lukasz Stela" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Aktualnie pracuję nad pewnym studium w rodzaju "Jakość obsługi klienta w
    > dużych sieciach handlowych" i mam w związku z tym pytanie do Szanownych
    > Grupowiczów. Czy istnieją w marketach (oficjalnie lub nie) normy
    regulujące
    > ilość klientów, których powinna obsłużyć kasjerka w określonym czasie lub
    > inne wskaźniki efektywności pracy na takim stanowisku? Będę wdzięczny za
    > wszelkie wskazówki.

    Głównie jest to ilość stornowanych (anulowanych) pozycji i paragonów,
    zwróconych opakowań, zgodność ze stanem kasy na koniec zmiany. Kasjerki nie
    są rozliczane z ilości nabitych paragonów. Natomiast niestety bardzo ceniona
    jest kasjerka nie oszukująca swojego pracodawcę.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1