PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakie auto dla Green Cardowca? › Odp: Jakie auto dla Green Cardowca?
    From: "olo" <o...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Jakie auto dla Green Cardowca?
    Date: Fri, 8 Feb 2002 20:13:13 +0100

    Użytkownik Slavo <s...@g...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a3pns1$rbt$...@n...onet.pl...
    > "olo" <o...@i...pl> wrote in message

    > eeee... tu mnie nikt nie zatrzymał jeszcze a miałem pół roku auto na
    > czarnych blachach, a potem niemieckie już

    > wow... czemu tak?
    No o lokalnych problemach niemieckich to ja już za dużo nie wiem... Może
    dlatego, że tam Bayern a tu Schalke 04 (Hajto i Wałdoch dla nich piłkę
    kopią...)?
    Może dla tego, że u was się Weissbier pije a tu Altbier :)) Nie wiem, Slavo,
    nie
    wiem ale generalnie mi to wisi :)

    > a co to jest?
    Karnawał? 4 dni picia Alta (ciemne 4% piwko do którego można się
    przywyczaić) i
    balangi na ulicach... I dlatego mam teraz poniedziałek wolny :) Zapraszam
    wszystkich
    chętnych na Alta :)

    Pozdr.,
    Olo