PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo szukających pracy!!!! › Odp: Do szukających pracy!!!!
  • Data: 2003-05-29 20:52:33
    Temat: Odp: Do szukających pracy!!!!
    Od: "joanna" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Asushi <a...@b...wroc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bb4jgr$crd$...@n...news.tpi.pl...
    > Witam
    > mam nadzieje ze podbuduje Was troche. Prace dostalam wlasnie z ogloszenia
    na
    > grupie pl.praca.oferowana. prawde mowiac idac na rozmowe nie bylam
    > przekonana co do slusznosci mojej decyzji. nieslusznie.....
    > firma okazala sie calkiem, calkiem konkretna, ludzie z ktorymi
    rozmawialam -
    > sympatyczni, nastepnego dnia dostalam informacje, ze od poniedzialku moge
    > zaczac

    Potwierdzam. Ja rowniez dzieki tej grupie znalazlam cos ciekawego dla
    siebie. Co prawda nie byla to stala praca, ale kilkumiesieczna,
    satysfakcjonujaca, tworcza i uczciwa wspolpraca, i to zdalna. Czasem mozna
    dobrze trafic. Ale stale zatrudnienie zdobylam w mniej samodzielny sposob -
    przez rekomendacje. Internet w kazdym razie jako narzedzie bezrobotnego jak
    najbardziej polecam.

    Joan