PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy wiecie cos o "Huberts Mozes & Partners"Odp: Czy wiecie cos o "Huberts Mozes & Partners"
    From: "Antek" <A...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Czy wiecie cos o "Huberts Mozes & Partners"
    Date: Sat, 19 Jan 2002 13:34:38 +0100

    > Na pl.praca.oferowana pojawilo sie kilka ogloszen firmy "Huberts Mozes &
    > Partners" podpisanych przez pana Marcina Bawora - czy ktos z was ma jakies
    > doswiadczenia z ta firma? Strona tej firmy jest, jakby to powiedziec,
    nieco
    > spartanska a to z kolei stawia pod znakiem zapytania range tej firmy.

    Mysle ze w przypadku head hunterow strona WWW nie musi byc specjalnie
    rozbudowana, zwlaszcza jesli z reguly rekrutujesz na stanowiska wyzsze i
    specjalistyczne. Mialem troche kontaktow z ta firma i zrobili na mnie
    wrazenie dosc kompetentnych. Chociaz jak w przypadku kazdego head huntera
    albo jestes dla niego interesujacy, albo obaj macie poczucie ze tracicie
    czas...

    Pozdrawiam
    Antek