PracaGrupypl.praca.dyskusjeChałupnictwo › Odp: Chałupnictwo
    From: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Chałupnictwo
    Date: Sun, 16 Jun 2002 15:34:09 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@pa54.prochowice.sdi.tpnet.pl

    Użytkownik "oferty-pracy.com" <p...@o...com> napisał w
    wiadomości news:aefqc9$8r4$1@news.tpi.pl...
    > Ciekawe czy nie uzywasz tuszy do drukarek za 50 zł pewnie wolisz
    markowe
    > 140 - to Twoja sprawa
    >
    > Pewnie wolisz Tramwaje - zamast samochodów bo masz gdześ reklame na
    Twoim
    > Aucie za 1000 zł
    >
    > A czeki hotelowe to jak pewnie nie wiesz to oferta dla firm.
    >
    > Masz Pytania to zadzwoń
    >
    > Przedsiebiorstwo Innowacyjno - Wdrożeniowe
    To się staje męczące - dlaczego rzucasz tylko nic nie znaczące slogany?
    Myślisz, że to wystarczy? Przecież każdy średnio rozgarnięty człowiek,
    po przeczytaniu bzdur, które umieszczacie na swoich stronach,
    zorientuje sie o co chodzi. Takie gadanie typu reklama na aucie itp, to
    błazenada. Dobrze wiesz, że nie występuje ona solo, a jeśli to taki
    świetny biznes, to czemu nie widzę codziennie setek samochodów z
    naklejonym gównem (czyt. reklama za 1000 zł)?
    Nie jest moim zadaniem naprawianie świata, ale szkoda mi tych
    bezrobotnych, którzy licząc na zarobki dostają informację, że jeśli
    wpłacą odpowiednią kwotę, to już - być może - za jakiś czas będą
    zarabiać pieniądze...

    A tak ogólnie - to chyba Twoje ogłoszenie jest NTG

    ### Marek A. Czepil # tel. +48502 55 30 30 ###
    ### m...@m...to # GG 3244493 ###
    ### www.serwisowe.prv.pl ###