PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdejście z pracy a własna DG › Odejście z pracy a własna DG
  • Data: 2006-01-01 21:34:41
    Temat: Odejście z pracy a własna DG
    Od: "Barbara" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Rozważam propozycję odejścia z pracy i założenia własnej działalności
    gospodarczej w tej samej branży.
    Czy ma jakiekolwiek znaczenie to, w jaki sposób zostanie rozwiązany mój
    dotychczasowy stosunek pracy? Czy jeżeli ja złożę wymówienie, nadal będę
    mogła skorzystać z niższego ZUS-u zakładając własną działalność?
    I co w wypadku, gdy chciałabym, prowadząc własną działalność, nadal pracować
    na jakiś kawałek etatu u mojego dotychczasowego pracodawcy?
    Bardzo proszę o odpowiedź.

    Pozdrawiam
    Basia