PracaGrupypl.praca.szukanaOddam ZAROBEK !! WROCŁAW/INFORMATYK

  • 1. Data: 2003-02-10 18:27:12
    Temat: Oddam ZAROBEK !! WROCŁAW/INFORMATYK
    Od: "PRACA_A" <p...@i...pl>

    Oddam połowę wysokości zarobku w zamian za znalezienie
    dla mnie pracy bądź zlecenia (projektu) z dziedziny informatyki.
    To jest poważna oferta. Od każdego zlecenia oddaje Ci połowę
    pieniędzy.

    - student informatyki (studia dzienne) Politechniki Wrocławskiej
    - biegłe programowanie C/C++, Assembler, Pascal
    - znajomość Perl, Javascript. HTML etc
    - b. duże doświadczenie w programowaniu grafiki 3D
    (programowa realizacja funkcji 3D)

    Interesuję mnie praca, którą można pogodzić ze studiami,
    bądź to praca w firmie, bądź samodzielna realizacja powierzonych
    zadań. Ważne jest dla mnie zdobyte doświadczenie, stąd interesujące
    mnie także oferty wymagające mojego doszkolenia.

    p...@i...pl