PracaGrupypl.praca.szukanaOd zaraz! Dyspozycyjny kazda praca, Warszawa

  • 1. Data: 2003-12-06 17:43:11
    Temat: Od zaraz! Dyspozycyjny kazda praca, Warszawa
    Od: "eilt" <e...@N...gazeta.pl>

    Interesuje mnie kazda praca, nawet ciezka od zaraz w Wawie,
    fizyczna, biurowa, handel etc, b. komunikatywny i kulturalny,
    nie posiadam nalogow, jestem uzdolniony pod wieloma wzgledami,
    wyksztalcenie niepelne wyzsze, 28lat, jezyki: ros, ang, niem,
    prawo jazdy B, informatyka zaawansowana. Staz pracy 10lat
    (handel, support, uslugi, stanowiska kierownicze etc w wielu branzach)
    Uprawnienia: praca na wysokosci, SEP 1kV i inne, aktualne badania.

    Interesuje mnie wynagrodzenie dzienne od min. 50pln w gore (platne dniowki
    lub tygodniowki). Jestem uczciwy i pracowity, zadnej pracy sie nie boje,
    dzialam konkretnie i nie marnuje czasu. Mam noz na gardle, potrzebuje tej
    pracy natychmiast. Potrafie sie odwdzieczyc i docenic zaoferowana mi pomoc.

    Forma zatrudnienia bez znaczenia. Prosze o kontakt 0606879572.

  • 2. Data: 2003-12-11 10:53:38
    Temat: Re: Od zaraz! Dyspozycyjny kazda praca, Warszawa
    Od: t...@o...pl

    proszę przesłać swoje cv na adres r...@g...pl