PracaGrupypl.praca.szukanaObsługa komputera - korepetycje - Kraków

  • 1. Data: 2002-11-18 17:25:49
    Temat: Obsługa komputera - korepetycje - Kraków
    Od: Ewa 'Srebrna' Marczyńska <s...@k...ae.krakow.pl>

    Studentka informatyki (V rok).
    Korepetycje z podstaw obslugi Win95/98, MS Office.
    Podstawy Linuksa, programów internetowych, poruszania się w sieci.

    Tylko na terenie Krakowa.

    --
    Ewa 'Srebrna' Marczyńska ~*~ s...@k...ae.krakow.pl
    Jezeli ty chcesz mojemu przyszlosci nastepnym razem zapominasz mojego

  • 2. Data: 2002-11-19 21:48:04
    Temat: Re: Obsługa komputera - korepetycje - Kraków
    Od: "Mariusz Wilk" <m...@d...agh.edu.pl>

> [...]
    > Jezeli ty chcesz mojemu przyszlosci nastepnym razem zapominasz mojego
    > przeszlego, Jezeli ty wanna dostajesz sie z mna lepiej umocowujesz to,

    niezla stopka :) Myslalem ze to calkowicie bez sensu
    Ale to chyba tlumaczenie "slowo na slowo" - SpiceGirls-"Wannabe"

    MW