PracaGrupypl.praca.szukanaObsługa informatyczna firm (Poznań i okolice)

  • 1. Data: 2005-05-12 07:51:15
    Temat: Obsługa informatyczna firm (Poznań i okolice)
    Od: "ITfirma" <i...@v...pl>

    Nawiąże współpracę z firmami, które potrzebują osoby do opieki nad ich
    sprzętem i siecią komputerową.

    W skład oferty wchodzi:
    Projektowanie implementacja sieci komputerowej.
    Wdrażanie różnego rodzaju oprogramowania i usług serwerowych w oparciu o
    technologię Microsoft (Active Directory, Exchange, SQL, SMS).
    Administracja i dbanie o bezpieczeństwo sieci i systemów.
    Audyty bezpieczeństwa sieci.
    Wszelkiego rodzaju porady i naprawy.

    Jeżeli chodzi o moje kwalifikacje to jestem zatrudniony w jednej z dużych firm
    w Poznaniu na stanowisku "administrator sieci i infrastruktury komputerowej".
    Posiadam szereg certyfikatów systemowych z technologii Microsoft oraz Cisco.

    Systemy operacyjne:
    Windows 98, Windows 2000, Windows 2000 Server, Windows Server 2003 (wszystkie
    wersje systemów operacyjnych firmy Microsoft - stacje robocze jak i serwery),
    Linux (RedHat, Debian).
    Serwery:
    Microsoft Exchange (2000,2003), Microsoft SQL 2000, ISA Server (2000,2004),
    SMS 2003, SUS, WUS.
    Sieci komputerowe:
    Protokoły (IP, IPX, RIP, IGRP, OSPF).
    Znajomość urządzeń sieciowych, budowy oraz konfiguracji sieci LAN/WAN.(Cisco
    oraz urządzenia innych firm)

    Kontakt i...@v...pl