PracaGrupypl.praca.szukana.Obsługa email

  • 1. Data: 2003-05-12 14:03:29
    Temat: .Obsługa email
    Od: n...@c...pl

    TELEPRACA.Praca w domu.W 10-15godz. tygodniowo zarobisz 2000 do 5000 zł, lub
    więcej.Sam ustalasz własny rytm pracy.Zapewnione pełne przeszkolenie
    on-line.Wszystko czego potrzebujesz to komputer,dostęp do sieci oraz chęć dokonania
    zmian.Skontaktuj się na wskazany adres e-mail,podając 'PRACOWNIK DO OBSŁUGI EMAIL' w
    wierszu temat.

    j...@c...pl
    ---------------------------------
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2003-05-12 16:36:34
    Temat: Re: .Obsługa email
    Od: "Kuba Zarembski" <k...@p...pl>

    Sir n...@c...pl <n...@c...pl> in
    news:b9o9jh$mk8$8@flis.man.torun.pl wrote:

> [...]
    > dokonania zmian.Skontaktuj się na wskazany adres e-mail,podając 'PRACOWNIK

    I będzie rosła nam grupa spamerów.. :)

    --
    Kuba Zarembski <k...@p...pl>

    Umieść [whitelist] w temacie, aby nie stać się
    pożywką moich filtrów... :)

  • 3. Data: 2003-05-13 03:54:36
    Od: "Irek" <j...@w...pl>

    > Sir n...@c...pl <n...@c...pl> in
    > news:b9o9jh$mk8$8@flis.man.torun.pl wrote:

    > I będzie rosła nam grupa spamerów.. :)
    > Kuba Zarembski <k...@p...pl>

    Zauwazyles ze te wszystkie gnojki uzywaja w adresie nospam, ale chyba nie
    zdaja sobie sprawy ze mozna to usunac i dodac do tego samego spamu ktory
    rozsylaja innym. I to jest chyba jedyna skuteczna metoda na szczeniaka :-(((
    pozdrawiam
    Irek

  • 4. Data: 2003-05-13 16:31:26
    Od: "Kuba Zarembski" <k...@p...pl>

    Sir Irek <j...@w...pl> in news:b9q0sm$2on$1@nemesis.news.tpi.pl wrote:

> [...]
    > zdaja sobie sprawy ze mozna to usunac i dodac do tego samego spamu ktory
    > rozsylaja innym. I to jest chyba jedyna skuteczna metoda na szczeniaka

    Hmm.. Z tego co wiem, niektóre automaty zbierające e-maile juz sobie z tym
    radzą.. A jedyna skuteczną metodą oby był prokurator.. (Oby to nie był
    kolejny martwy przepis)

    Pozdrawiam!