PracaGrupypl.praca.szukana.Obsługa e-mail'i

  • 1. Data: 2003-07-21 16:03:27
    Temat: .Obsługa e-mail'i
    Od: n...@o...pl

    Oto Twoja okazja do zarobienia pieniedzy, niezaleznie czy to bedzie drugie zrodlo
    Twoich dochodow czy tez podstawowe....mozesz latwo zarobic 1000 PLN tygodniowo
    poswiecajac
    tylko 10 godzin Twojego czasu tygodniowo! Mozesz dodatkowo zarobic nawet 5000 PLN
    jesli
    masz ochote poswiecic na to wiecej czasu. Cała prace wykonujesz w swoim wlasnym domu.
    Sam ustalasz swoj wlasny rozklad godzin pracy. Wszystko czego
    potrzebujesz to komputer i wlasna skrzynka e-mail. Ja zapewnie Ci pelne Szkolenie
    Online.
    W 30-dniowym okresie probnym jest to bezplatne, nie masz nic do stracenia.
    Zacznij robic pieniadze dzis! Wyslij e-mail na adres m...@o...pl, podajac
    „PROSZE O INFO” w wierszu tematu.

    m...@o...pl
    --
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2003-07-21 17:26:23
    Temat: Re: .Obsługa e-mail'i
    Od: "Maciej_NT" <m...@i...pl>

    Ja poproszę o zaliczkę a potem moge siedzieć nawet 20 godzin tygodniowo
    tfuj - wypad ze smieciami - tu ludzie pracy szukaja