PracaGrupypl.praca.dyskusje › Obiecanki cacanki...

  • 61. Data: 2009-07-01 15:25:51
    Temat: Re: Obiecanki cacanki...
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Herald pisze:
> [...]
    cenie-zaleganie-wynagrodzenia.html

    > To się zarejestruj - w czym problem?

    Zbyt duża ilość for, w chwili obecnej jak tylko mogę ograniczam
    rejestrację na forach, które jedynie raz bym odwiedził. Nie lubię for,
    które nie pozwalają na zapoznanie się z treścią i stwierdzenie, że mi
    się podoba, zarejestruję się, bądź nie podoba i zapominam.

  • 62. Data: 2009-07-02 09:19:41
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 01 Jul 2009 17:25:51 +0200, BQB napisał(a):

> [...]
    > które nie pozwalają na zapoznanie się z treścią i stwierdzenie, że mi
    > się podoba, zarejestruję się, bądź nie podoba i zapominam.

    Tam jest kilkadziesiąt tematów o takiej tematyce - stąd problem z
    "zacytowaniem" ;)
    A co do for - zawsze możesz usunąć swoje konto przecież z danego fora.