PracaGrupypl.praca.szukanaOTWARTA I MILA OSOBA SZUKA PRACY W HOLANDII

  • 1. Data: 2006-06-30 13:43:02
    Temat: OTWARTA I MILA OSOBA SZUKA PRACY W HOLANDII
    Od: "drobne.esystem.info" <d...@e...info>

    poszukuje pracy w holandii,Amsterdam i okolice. Mam 21 lat.Jestem
    studentem turystyki miedzynarodowej ze znajomoscia jezyka
    angielskiego w stopniu bardzo dobrym i hiszpanskiego w podstawowym
    zakresie. Mam doswiadczenie w pracy, w hotelu i w osludze grup
    zorganizowanych(pilot wycieczek).Nie boje sie zadnej i mam dobry
    kontakt personalny. Otwarty, mily , inteligentny i szybko uczacy
    sie. Zalezy mi na zdobywaniu doswiadczenia i poznawaniu nowych ludzi.
    Jezeli zainteresowalem swoja osoba prosze o kontakt
    telefoniczny:693576918.
    W holandii jestem od od 17 lipca.

    Wyslano z serwisu: http://www.praca.bajeczka.com.