PracaGrupypl.praca.dyskusjeDG - wyliczenie zyskow › [OT] Re: DG - wyliczenie zyskow
  • Data: 2007-08-11 10:17:11
    Temat: [OT] Re: DG - wyliczenie zyskow
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bańcer wrote:

    > Visa Electron też może być kartą kredytową (np. pomarańczowa karta ING,
    > karta Euro<26 mBanku). Jeśli chodzi o to, czy Classic, czy nie, to różnie
    > z tym bywa. Ja dostałem Classica bez zaświadczeń w mBanku. Z tego co wiem,
    > to kumplowi się udała taka sztuka w City. Znam też przypadek z ING.
    >
    > Oczywiście przesadziłem z tym "większość", ale uzyskać kredytówkę bez
    > zaświadczeń jest dzisiaj dużo łatwiej niż kiedyś. :)

    Przepraszam za OT, ale mam pytanie, na ktore moze znasz odpowiedz. Czy
    PL ma jakis osobny system kart kredytowych, ktory nie jest podlaczony do
    reszty swiata? Probujac placic online karta za niektore uslugi - np. w
    home.pl - zetknelam sie z nie rozpoznawaniem mojej, a jest to normalna
    Visa, ktora bez problemu place w Amazonie i innych sklepach
    internetowych. W home.pl wymagaja przy placeniu karta podania adresu, w
    ktorym jest wymuszony np. polski format kodu pocztowego. To osobiste
    dziwactwo home.pl i innych, czy jakas niezalezna od nich niekompatybilnosc?

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl - Nowa Zelandia
    http://blog.pasnik.pl