PracaGrupypl.praca.dyskusje › [OT] Prośba o pomoc

  • 1. Data: 2006-03-15 14:19:23
    Temat: [OT] Prośba o pomoc
    Od: "Karolina Pieczyńska" <h...@v...pl>

    Witam,

    Wiem, ze nie ma to wiele wspólnego z tematyką grupy, ale... Jestem w dołku -
    psychicznym i finasowym. Prowadziłam przez 3 lata firmę, w listopadzie
    zbankrutowała przez nieuczciwego kontrahenta, który jest mi dłużny prawie 60
    tys.zł. Mam niespłacony kredyt w banku, ale gorszy jest US i ZUS, które monitują
    o spłaty zaległych składek (są gorsi, bo bank stara się zrozumieć sytuację,
    zmniejszył trochę raty i na 3 miesiace zawiesił, a ZUS odrzucił prośbę o
    odsunięcie spłat, oraz o rozłozenie na raty...).

    Potrzebuję 12 tys. zł... Jeśli ktoś może mi pomóc, będę bardzo wdzięczna za
    każdą złotówkę...
    Nr konta podam na priv...

    Z góry dziękuję za każdy odruch serca,
    Karolina Pieczyńska