PracaGrupypl.praca.oferowana › OSS Manager / Praga / praca stała

  • 1. Data: 2005-03-27 19:24:39
    Temat: OSS Manager / Praga / praca stała
    Od: Talents Polska <i...@t...pl>

    Dla naszego Klienta - europejskiego lidera w branży telekomunikacyjnej,
    posiadającego największą i najszybciej rozwijającą się sieć komputerową
    w Europie, poszukujemy osób do pracy w międzynarodowym zespole w
    Pradze, na stanowisku:

    - Operations Support Systems Manager -

    Zakres obowiązków:
    - Zarządzanie grupą inżynierów oprogramowania w zakresie tworzenia i
    rozwoju systemów OSS
    - Zarządzanie procesem tworzenia, testowania i wstępnej implementacji
    tworzonego oprogramowania
    - Stworzenie i sprawne dowodzenie zespołem inżynierów w Pradze

    Wymagania techniczne:
    - Wykształcenie wyższe w zakresie rozwoju lub inżynierii oprogramowania
    - Doświadczenie w zakresie zarządzania zespołem programistów
    - Duża wiedza i doświadczenie w językach programowania (np. Perl, Java,
    C++)
    - Dobra wiedza na temat technologii sieciowych (np. DWDM, SDH, IP, VoIP)
    - Wiedza na temat systemów OSS/BSS będzie dodatkowym atutem (e.g.
    Siebel, Cramer, Smarts, Infovista, Oracle Financials, Business Objects)

    Pozostałe wymagania:
    - Język angielski umożliwiający swobodną komunikację
    - Wysokie zdolności organizacyjne i zarządcze
    - Umiejętność definiowania problemów oraz poszukiwania rozwiązań w
    ramach zespołu osób różnych narodowości
    - Elastyczność i gotowość do częstych podróży do Wielkiej Brytanii

    Oferujemy:
    - Atrakcyjne wynagrodzenie
    - Duże możliwości rozwoju oraz ciekawą pracę w międzynarodowym
    środowisku

    Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim na
    adres: i...@t...pl

    W tytule wiadomości proszę zawrzeć następujące informacje: OSS Manager,
    Ref. WIOSSML

    Prosimy o dołączenie do każdego dokumentu następującej klauzuli:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w
    mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu
    rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych
    osobowych, Dz.U. 133 poz. 833".