PracaGrupypl.praca.szukanaOPIEKUNKA DO DZIECKA-WARSZAWA-KABATY I OKOLICE METRA

  • 1. Data: 2003-11-12 18:38:41
    Temat: OPIEKUNKA DO DZIECKA-WARSZAWA-KABATY I OKOLICE METRA
    Od: "Agata" <g...@W...pl>

    OPIEKUNKA DO DZIECKA WARSZAWA-KABATY, OKOLICE METRA

    Jestem młodą dziewczyną, która bardzo lubi dzieci i chciała by z nimi pracować.
    W swoim życiu opiekowałam się już dzieckiem (owszem dopiero jednym)ale dobrze
    mi to szło.Zainteresowało by mnie dziecko w wieku 2-3 latka.Jestem
    odpowiedzialna, umiem gotować i dbać o dom.
    Mogę się również podjąć odprowadzania i przyprowadzania dziekca z przedszkola
    i zaopiekowania się nim do Państwa powrotu.
    Jeżeli są Państwo zainteresowani moją ofertą i chcą mi dać szansę proszę o
    kontakt pod numer telefonu:
    501-389-054
    Agata