PracaGrupypl.praca.szukanaOPERATOR DTP Warszawa

  • 1. Data: 2005-01-12 16:31:48
    Temat: OPERATOR DTP Warszawa
    Od: "Katarzyna Płońska" <k...@w...pl>

    Witam!

    Nazywam się Katarzyna Płońska. Jestem operatorem DTP z 5-letnim doświadczeniem.
    Na stałe pracuje w wydawnictwie w Warszawie.
    Zajmuje się składem czasopism, książek i albumów oraz ulotek, kalendarzy itp.
    Skanuję ilustracje oraz poddaje je korekcie barwnej przygotowując je do druku.

    Znam bardzo dobrze QuarkXPress, Illustratora i Photoshopa.
    Przygotowuję impozycje z formatów pdf oraz ps w programie Preps.

    Mogę również polecić drukarnie w Warszawie, posiadającą ciąg produkcyjny
    (naswietlarnia-drukarnia-introligatornia-transport),
    co ułatwia nadzór nad pracą oraz obniża koszty produkcji.

    Pozdrawiam i zapraszam do współpracy
    Katarzyna Płońska

  • 2. Data: 2005-03-12 22:39:14
    Temat: Re: OPERATOR DTP Warszawa
    Od: "Profil1" <s...@n...pl>

    Witam Serdecznie,
    I zwracam się z uprzejmym pytaniem czy moglibyście Państwo na podstawie
    przesłanych przeze mnie zdjęć przygotować projekt torebki papierowej o
    wymiarach 16cm szerokosc x 8 głębokosc x 22 wysokosc.Z jednej strony torebki
    należy "zakomponować" dwa produkty, przedstawione na zdjęciach, z drugiej
    logo Rossmanna na białym tle.
    Jest to zapytanie przetargowe. Praca która zostanie zaakceptowana bedzie
    zapłacona wedlug wczesniejszych ustalen.
    W zwiazku z tym prosze rowiez o podanie ceny za projekt i warunków

    Pozdrawiam
    Sebastian Krupa

    Andor Pack sp.j.
    ul. Wyborna 13