PracaGrupypl.praca.szukanaON szukaON szuka
    From: "Leszek Konopa" <l...@c...NOSPAM.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: ON szuka
    Date: Fri, 30 Jul 2004 22:26:20 +0200

    Witam !

    Pragnę zaoferować swoje usługi np. referenta ds. systemów
    informatycznych, ze szczególnym uwzględnieniem sieci Internet,
    usatysfakcjonowałaby mnie praca na podstawie umowy cywilno - prawnej.

    Prośbę swą motywuje tym, że ukończyłem kursy komputerowe: Budowa i zasada
    działania IBM PC, MS-DOS. Norton Commander, Xtpro/Xtgold, eksploatacja
    systemow użytkowych. Jestem administratorem serwisu internetowego
    http://ciechanow.idn.org.pl/ oraz jako wolontariusz:
    http://www.delfin.clan.pl/ Dotychczasowa praca zawodowa była związana z
    informatyką i systemami komputerowymi. W Fundacji Pomocy Matematykom i
    Informatykom Niesprawnym Ruchowo w Warszawie (której jestem podopiecznym)
    uzyskałem certyfikat ECDL - Europen Computer Driving Licence Ten certyfikat
    rozwiązuje problem ujednolicenia metod sprawdzania i oceny umiejętności
    obsługi komputera jest tak stary jak historia masowej komputeryzacji bez
    mała wszystkich dziedzin ludzkiej działalności. Jego rozwiązanie dodatkowo
    utrudniał gwałtowny rozwój techniki i pojawianie się nowego, ulepszonego
    oprogramowania przy jednoczesnym braku jednolitych, uznawanych przez
    wszystkich standardów. European Computer Driving Licence, w skrócie ECDL
    jest akcją zapoczątkowaną przez Stowarzyszenie Europejskich Profesjonalnych
    Towarzystw Informatycznych (Council of European Professional Informatics
    Societies, CEPIS), która ma na celu wypracowanie i praktyczne wdrożenie
    jednolitych kryteriów sprawdzania i oceny wiedzy komputerowej. Od 1997 roku
    Polskie Towarzystwo Informatyczne przeprowadza w naszym kraju egzaminy i
    wydaje certyfikaty. ECDL zgodne są z europejskimi standardami i honorowane w
    całej Europie.

    Jeszcze jednym atutem jest to że posiadam stały dostęp do internetu - SDI
    (SZYBKI DOSTĘP DO INTERNETU).

    Z gory DZIEKI

    --

    Pozdrawiam,