PracaGrupypl.praca.szukana › ODDAM DUSZĘ ZA PRACĘ W WA-WIE (GIS)

  • 1. Data: 2002-07-03 14:47:34
    Temat: ODDAM DUSZĘ ZA PRACĘ W WA-WIE (GIS)
    Od: <s...@p...onet.pl>

    Oddam duszę za pracę w Warszawie!!!

    Jestem początkującym fascynatem szeroko pojętego GIS/SIT. Jestem tegorocznym
    absolwentem geografii.
    CV online:
    http://margalski.w.interia.pl

    zdeterminowany fascynat GIS
    s...@w...pl

  • 2. Data: 2002-07-04 23:15:00
    Temat: Re: ODDAM DUSZĘ ZA PRACĘ W WA-WIE (GIS)
    Od: simm18pl <s...@b...pl>

    On 3 Jul 2002 16:47:34 +0200, <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Oddam duszę za pracę w Warszawie!!!

    po raz pierwszy spotykam kogos,
    kto chce placic za to, zeby pracowac....

    ;-)

    --
    simm18pl

  • 3. Data: 2002-07-08 09:15:54
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    simm18pl <s...@b...pl> wrote:

    > po raz pierwszy spotykam kogos,
    > kto chce placic za to, zeby pracowac....

    Ja wielokrotnie widziałem tu ogłoszenia typu
    "Zapłacę 4000 zł za załatwienie pracy"

    --
    Tomek