PracaGrupypl.praca.szukanaNowe oferty z www.niania.plNowe oferty z www.niania.pl
    From: "www.Niania.pl" <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Nowe oferty z www.niania.pl
    Date: Mon, 2 Aug 2004 20:36:02 +0200

    Witam,

    W ostatnich dniach w serwisie www.niania.pl ukazaly sie nastepujace oferty
    opiekunek:

    Aby uzyskac dostep do danych kontaktowych do tych osob, nalezy sie
    zarejestrowac w serwisie www.niania.pl

    Dane pracowników:
    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-02 20:02:31
    Oferta ważna do: 2004-10-03 20:06:14
    Miasto: Otwock
    Województwo: mazowieckie
    Płeć: kobieta
    Wiek: 23
    Referencje: Tak
    Uwagi: Jako wolontariuszka zajmuję się od trzech lat dziećmi z placówki
    opiekuńczej, dzieci są w wieku od (niemowlęcego do 1,5 roku)
    Zarejestruj się pod adresem www.niania.pl i aktywuj swoje konto aby uzyskać
    resztę danych tej osoby, takich jak: numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do
    tej osoby (jeśli zostały podane)

    Użytkownik zarejestrowany:2004-08-02 19:09:02
    Oferta ważna do:2004-08-09 19:37:08
    Miasto:Warszawa
    Województwo:mazowieckie
    Płeć:kobieta
    Wiek:23
    Referencje:Tak
    Uwagi:mam doswiadczenie w opiece nad dziecmi w roznym wieku, poszukuje pracy
    na dwa miesiace : sierpien i wrzesien
    Zarejestruj się pod adresem www.niania.pl i aktywuj swoje konto aby uzyskać
    resztę danych tej osoby, takich jak: numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do
    tej osoby (jeśli zostały podane)

    Użytkownik zarejestrowany:2004-08-02 14:29:10
    Oferta ważna do:2004-08-09 14:30:11
    Miasto:Warszawa
    Województwo:mazowieckie
    Płeć:kobieta
    Wiek:53
    Referencje:Tak
    Uwagi:Obecnie zajmuje sie 3 letnia Ania. Ania wybiera sie do przedszkola i
    chetnie zaopiekuje sie innym dzieckiem.
    Zarejestruj się pod adresem www.niania.pl i aktywuj swoje konto aby uzyskać
    resztę danych tej osoby, takich jak: numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do
    tej osoby (jeśli zostały podane)

    Użytkownik zarejestrowany:2004-08-02 12:49:50
    Oferta ważna do:2004-10-03 10:11:00
    Miasto:Warszawa
    Województwo:mazowieckie
    Płeć:kobieta
    Wiek:57
    Referencje:Tak
    Uwagi:Bez nałogół, solidna, dyspozycyjna, kochająca dzieci, praca od zaraz.
    Zarejestruj się pod adresem www.niania.pl i aktywuj swoje konto aby uzyskać
    resztę danych tej osoby, takich jak: numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do
    tej osoby (jeśli zostały podane)

    Użytkownik zarejestrowany:2004-08-02 07:48:01
    Oferta ważna do:2004-09-02 08:42:53
    Miasto:Warszawa
    Województwo:mazowieckie
    Płeć:kobieta
    Wiek:37
    Referencje:Tak
    Uwagi:Jestem abslwentem wydziału pedagogiki i psychologii / kierunek
    nauczanie początkowe. Chetnie zaopiekuje się dzieckiem/ - teren Warszawy,
    Wyszkowa
    Zarejestruj się pod adresem www.niania.pl i aktywuj swoje konto aby uzyskać
    resztę danych tej osoby, takich jak: numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do
    tej osoby (jeśli zostały podane)

    Użytkownik zarejestrowany:2004-08-01 18:57:20
    Oferta ważna do:2004-08-08 20:36:03
    Miasto:Bytom - Warszawa
    Województwo:śląskie
    Płeć:kobieta
    Wiek:25
    Referencje:Tak
    Uwagi:jestem osobą odpowiedzialną, komunikatywną, kreatyną i
    pogodną...jesetem czynnym nauczycielem - oligofrenopedagogiem - dlatego
    poszukuję dorywczej pracy w okresie wolnym od dni nauki szkolnej
    (najchętniej w Warszawie). Wiek, płeć i poziom intelektualny dziecka nie
    mają znaczenia gdyż z doświadczenia jakie posiadam wiem, że potrafię
    pracować z kazdym dzieckiem.
    Zarejestruj się pod adresem www.niania.pl i aktywuj swoje konto aby uzyskać
    resztę danych tej osoby, takich jak: numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do
    tej osoby (jeśli zostały podane)

    Użytkownik zarejestrowany:2004-08-01 14:03:22
    Oferta ważna do:2004-11-01 13:03:44
    Miasto:Warszawa
    Województwo:mazowieckie
    Płeć:kobieta
    Wiek:25
    Referencje:Nie
    Uwagi:Szukam pracy jako opiekunka do dziecka. Proszę o telefony po godz.
    18.00
    Zarejestruj się pod adresem www.niania.pl i aktywuj swoje konto aby uzyskać
    resztę danych tej osoby, takich jak: numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do
    tej osoby (jeśli zostały podane)

    Użytkownik zarejestrowany:2004-08-01 14:02:33
    Oferta ważna do:2004-11-01 13:02:55
    Miasto:Warszawa
    Województwo:mazowieckie
    Płeć:kobieta
    Wiek:60
    Referencje:Nie
    Uwagi:Emerytka, pedagog chętnie zajmie się dzieckiem lub dziećmi w zamożnej
    rodzinie
    Zarejestruj się pod adresem www.niania.pl i aktywuj swoje konto aby uzyskać
    resztę danych tej osoby, takich jak: numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do
    tej osoby (jeśli zostały podane)

    Użytkownik zarejestrowany:2004-07-31 22:04:48
    Oferta ważna do:2004-10-01 22:07:38
    Miasto:Warszawa
    Województwo:mazowieckie
    Płeć:kobieta
    Wiek:19
    Referencje:Tak
    Uwagi:ucze sie w liceum dwujęzycznym z wykładowym francuskim, jestem w
    klasie maturalnej. Poszukuje pracy na wieczory lub popoludnia. Mam
    doświadczenie w opiece nad dziećmi ponadto posiadam młodszego o 6 lat brata.
    Pracę mogłabym zacząć od września.
    Zarejestruj się pod adresem www.niania.pl i aktywuj swoje konto aby uzyskać
    resztę danych tej osoby, takich jak: numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do
    tej osoby (jeśli zostały podane)

    Użytkownik zarejestrowany:2004-07-31 14:15:43
    Oferta ważna do:2005-01-30 13:03:09
    Miasto:Opole
    Województwo:śląskie
    Płeć:kobieta
    Wiek:21
    Referencje:Nie
    Uwagi:Jestem studentką kierunku pedagogicznego, chętnie zaopiekuje sie
    dzieckiem powyżej 1 roku życia
    Zarejestruj się pod adresem www.niania.pl i aktywuj swoje konto aby uzyskać
    resztę danych tej osoby, takich jak: numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do
    tej osoby (jeśli zostały podane)

    Użytkownik zarejestrowany:2004-07-31 13:32:21
    Oferta ważna do:2004-08-07 13:53:19
    Miasto:Warszawa
    Województwo:mazowieckie
    Płeć:kobieta
    Wiek:21
    Referencje:Tak
    Uwagi:Jestem studentką pedagogiki(zaocznie)na Uniwersytecie
    Warszawskim.Mieszkam na Ursynowie-blisko metra Natolin.Od września 2002 roku
    pracowałam jako opiekunka.Posiadam doświadczenie w opiece nad małymi(nawet
    kilkumiesięcznymi)dziećmi.Jeśli są państwo zainteresowani moją ofertą,proszę
    o kontakt telefoniczny.Dziękuję.