PracaGrupypl.praca.dyskusje › Niewymiatalni, czyli jak się nie dać zwolnić

  • 1. Data: 2006-01-21 22:20:54
    Temat: Niewymiatalni, czyli jak się nie dać zwolnić
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    http://www.przekroj.pl/index.php?option=com_content&
    task=view&id=1036&Itemid=48

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 2. Data: 2006-01-22 14:34:36
    Temat: Re: Niewymiatalni, czyli jak się nie dać zwolnić
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    Uzytkownik "Bremse" <bremse{usun.to}@wp.pl> napisal w wiadomosci
    news:arc5t1lt8vaou5fpiaan9q47a97k50oi4t@4ax.com...

    http://www.przekroj.pl/index.php?option=com_content&
    task=view&id=1036&Itemid=48

    No i co niby? W gruncie rzeczy artykul opisuje powszechnie znane i raczej
    oklepane metody zapobiegania (czy tez utrudniania) pozbawiania pracowników
    przez tzw. pracodawców srodków utrzymania. Istnieja sposoby nieco mniej
    znane, za to bardziej wyrafinowane i - jak mi sie wydaje - skuteczniejsze.
    Przynajmniej w pewnych okolicznosciach.
    Ale mniejsza o to.
    Z drugiej strony mozna nie bez racji dowodzic, ze w sytuacji zagrozenia
    utrata materialnej podstawy egzystencji wlasnej i ew. rodziny kazda metoda
    jest dozwolona, a kazde dzialanie usprawiedliwione.
    Ot - walka o byt...

    Jotte

  • 3. Data: 2006-01-22 21:00:39
    Temat: Re: Niewymiatalni, czyli jak si? nie da? zwolni?
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Sun, 22 Jan 2006 15:34:36 +0100, "Jotte" wrote:

> [...]
    >znane, za to bardziej wyrafinowane i - jak mi sie wydaje - skuteczniejsze.

    Jak możesz to napisz jakie. Bo chowanie się za szafą raczej mało
    skuteczne jest ;-)

> [...]
    >utrata materialnej podstawy egzystencji wlasnej i ew. rodziny kazda metoda
    >jest dozwolona, a kazde dzialanie usprawiedliwione.

    No, np. można zawalczyć o swój byt szukając innej pracy - do tego
    chyba służy okres wypowiedzenia, w czasie którego można jeszcze odbyć
    minimum 3 rozmowy kwalifikacyjne (korzystając z urlopu na żądanie).

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 4. Data: 2006-01-22 21:18:45
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:cnr7t15hso5b2vghkd305ov623vubvj0ol@4ax.com Bremse
    <bremse{usun.to}@wp.pl> pisze:

    > Jak możesz to napisz jakie. Bo chowanie się za szafą
    > raczej mało skuteczne jest ;-)
    To prawda.

    > No, np. można zawalczyć o swój byt szukając innej pracy - do tego
    > chyba służy okres wypowiedzenia, w czasie którego można jeszcze odbyć
    > minimum 3 rozmowy kwalifikacyjne (korzystając z urlopu na żądanie).
    Fakt. W tym czasie można m.in. odbyć min. 3 rozmowy kwalifikacyjne.

    Jotte

  • 5. Data: 2006-01-22 22:39:43
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > No, np. można zawalczyć o swój byt szukając innej pracy - do tego
    > chyba służy okres wypowiedzenia, w czasie którego można jeszcze odbyć
    > minimum 3 rozmowy kwalifikacyjne (korzystając z urlopu na żądanie).

    Okres wypowiedzenia nie sluzy do poszukiwania pracy. Do tego celu sluza te
    dodatkowe dni (2-3) okreslone w ustawie jako "na poszukiwanie pracy"

    :-)

    Pozdrrr... Reksio