PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nieuczciwy pracodawca - pracownik takze winny?

  • 21. Data: 2008-05-28 13:50:21
    Temat: Re: Nieuczciwy pracodawca - pracownik takze winny?
    Od: Frutel <f...@s...pl>

    Pracodawca, kiedy rozmawialiśmy o wynagrodzeniu (przy wstępnej
    rozmowie) mówił o kwocie netto, a nie o budżecie jaki może na mnie
    przeznaczyć. Co do kwestii niższego zarejestrowania to myła mowa o
    tym, że tak bedzie "tymczasowo" i tu przyznaję, że swiadomie się
    zgodziłem, bo i co może zrobić stażysta. Przy pierwszej pracy człowiek
    nie wie co go może spotkać. Po pewnym czasie, kiedy podjąłem temat
    zmiany warunków na umowie usłyszałem, że to nie jest takie proste no i
    oczywiście musimy się kosztami podzielić :) Może i tym razem mi ktoś
    powie, że to jest uczciwe postępowanie pracodawcy?!

  • 22. Data: 2008-05-28 13:59:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Frutel pisze:
> [...]
    > oczywiście musimy się kosztami podzielić :) Może i tym razem mi ktoś
    > powie, że to jest uczciwe postępowanie pracodawcy?!

    Jest to raczej uczciwe. Załóżmy, że obecnie na rękę dostajesz 1000zł,
    to wiadomo jest, że jeśli zechcesz mieć to legalnie, to na rękę zrobi
    się z tego poniżej 500zł. Zaproponuj taki przelicznik pracodawcy, a na
    pewno się zgodzi :)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 23. Data: 2008-05-28 14:07:18
    Od: Frutel <f...@s...pl>

> [...]
    > to wiadomo jest, że jeśli zechcesz mieć to legalnie, to na rękę zrobi
    > się z tego poniżej 500zł. Zaproponuj taki przelicznik pracodawcy, a na

    Uczciwe byłoby stwierdzenie na wstępie, że taki masz wybór i sprawa
    jasna.