PracaGrupypl.praca.szukanaNiepełnosprawny informatyk - serwisant PC z wieloletnim doświadczeniem podejmie pracę w sektorze IT (refundacja PFRON!!!

  • 1. Data: 2005-08-27 19:47:19
    Temat: Niepełnosprawny informatyk - serwisant PC z wieloletnim doświadczeniem podejmie pracę w sektorze IT (refundacja PFRON!!!
    Od: "Wirtualna Polska" <p...@w...pl>

    Informatyk poszukuje pracy w Łodzi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Podejme prace związaną z informatyką bądz też w innym kierunku.
    Zainteresowany jestem pracą w pełnym, bądz niepełnym wymiarze czasowym.
    Dyspozycyjny czasowo, posiadam prawo jazdy, wykształcenie niepełne wyższe,
    orzeczony nieznaczny stopień niepełnosprawności i decyzję o zatrudnieniu w
    warunkch chronionych.
    Zapewniona refundacja 80 procent wysokości uposażenia ze środków Państwowego
    Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON).
    Wieloletnie doświadczenie w serwisowaniu sprzętu PC (DELL,IBM, ACER COMPAQ)

    Mam stały dostęp do sieci Internet, oferty proszę kierować na priv
    p...@w...pl