PracaGrupypl.praca.szukanaNiemiecki - po Uni Hamburg

  • 1. Data: 2007-06-27 12:36:54
    Temat: Niemiecki - po Uni Hamburg
    Od: m...@g...com

    Potrzebujesz tłumaczenia lub korekty językowej tekstu? Masz problem
    przy przygotowaniu pracy magisterskiej lub licencjackiej z
    germanistyki? Ukończyłam germanistykę i pedagogikę na Uni Hamburg.
    Pracowałam dla niemieckich firm w czasie studiów jako tłumacz. Moja
    specjalizacja to pedagogika i medioznawstwo, handel zagraniczny,
    przemysł spożywczy, tekstylny, spedycja.

    Tel 0516 698 344
    s...@t...pl

  • 2. Data: 2007-06-28 15:11:50
    Temat: Re: Niemiecki - po Uni Hamburg
    Od: "Jan Piórkowski BTH Unitech" <l...@o...pl>

> [...]
    > specjalizacja to pedagogika i medioznawstwo, handel zagraniczny,
    > przemysł spożywczy, tekstylny, spedycja.

    Jeśli interesuje Cię praca w Rzeszowie (cały etat) wyślij cv na:
    u...@p...onet.pl