PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nie pracujcie na czarno !!!!

  • 11. Data: 2003-03-09 10:32:37
    Temat: Re: Nie pracujcie na czarno !!!!
    Od: "rob177pl" <r...@p...onet.pl>

    A czemu się nie przyznać, że się na czarno pracowało?!?
    Przynajmniej nie pomyślą o mnie że jakiś nieudacznik jestem czy cos w tym
    stylu...

    sam pracowalem w takiej firmie, że najpierw poł roku na niby okres probny
    (bez papierków oczywiście) pozniej rok normalnie (tak zeby dostac prawo do
    zasilku) i znowu 6 mcy na lewo (az pewnego dnia powiedzialem ze jutro nie
    przyjde - chcial zebysmy pracowali po 12 godzin dziennie + soboty) -
    przynajmniej dostawalem najnizsza krajowa do reki... i mialem za co studia
    oplacic...
    jesli ktorys poprosil o umowe to szef mo mowil ze moze jutro nie przychodzic
    i wiecej go nie widzielismy

    pozdrawiam wszystkich BEZROBOTNYCH BEZ PRAWA DO ZASIŁKU
    rob

    ps. mieszkam w rejonie gdzie 800PLN to DUŻA wypłata i ludzie nawet wola
    dostac 800 do reki niz 550 po zusie i us

    Użytkownik "Jarek" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Artur" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > jako
    > fakt
    BRAK.

    > Moze sprobuj te 5 lat ubrac jakos w wolontariat/ praktyke lub podobne
    > klimaty. Przynajmniej na uzytek CV. Na pewno wiesz, ze jedna sprawa to CV
    > inna to rozmowa kwalifikacyjna. W CV napisz ze pracowales jako
    wolontariusz
    > (uzywam wolontariusz w znaczeniu za free) np 2 lata. A na rozmowie powiedz
    > cos metnego w tym klimacie i rozwin to w prace na czarno klimaty recesji
    > rynkowej, slaba kondycja prywatnych przedsiebiorcow (zwlaszcza malych)
    itd.

  • 12. Data: 2003-03-09 15:05:21
    Temat: Odp: Nie pracujcie na czarno !!!!
    Od: "michał t" <l...@h...pl>

    > ps. mieszkam w rejonie gdzie 800PLN to DUŻA wypłata i ludzie nawet wola
    > dostac 800 do reki niz 550 po zusie i us

    Wszystko racja , ale.....w/w znaczy tylko tyle, że w Polsce mieszkasz :-)
    nie załamywac się, twardym być!! :-)