PracaGrupypl.praca.dyskusjeNie mam pracy ale.. › Nie mam pracy ale..
  • Data: 2008-07-18 05:45:54
    Temat: Nie mam pracy ale..
    Od: "marek" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie
    Szukam pracy. Generalnie w IT ale niczego sie nie boje. Ostatnio byłem na
    rozmowie w dość dużej firmie produkcyjnej. Na rozmowie wypytano mnie
    dosłownie o wszystko, miałem oczywiscie plusy jak i również minusy (np nie
    zajmowałem się nigdy sql).
    Rozbawiło mnie stwierdzenie że windows 2003 server to totalna nowośc
    (chociaż jest już praktycznie 2008).
    Najbardziej mnie ciekawi fakt że na pytanie jakie są zarobki jak sie
    kształtują nikt nie potrafił mi odpowiedziec.

    Mam takie wrażenie że zarobki to wielka tajemnica, z cv z rozmowy pracodawca
    chciałby dowiedziec sie o wszystkim. Dlaczego więc gdy ide na rozmowe nigdy
    nie dowiaduje się ile będe zarabiał ewentualnie. Ciągle jest takie
    przesądzenie że pracownik przyjdzie za tyle ile pracodawca powie. Dziwna
    sprawa i tyle.

    Pozdrawiam

    ps
    zauważył ktoś że w 3 miescie coraz ciężej o prace?