PracaGrupypl.praca.szukana===== Niania / Kraków ======

  • 1. Data: 2003-01-20 17:06:03
    Temat: ===== Niania / Kraków ======
    Od: "mała m" <k...@i...pl>

    Zaopiekuje się Twoim dzieckiem
    Mam wykształcenie opiekuńczo-wychowawcze i spore doświadczenie w pracy z
    dziećmi.
    Pracowałam w przedszkolu prowadząc I grupę rozwojową, w ktorej to
    wprowadziłam metode wychowawczą zwana Klanza - nauka przez zabawę; odbyłam
    praktyki w Domu Małego Dziecka, żłobkach; pracowałam jako niania w Krakowie
    z dziećmi w wieku:
    - 1 tygodniowym (pomoc przy pielegnacji)
    - 3 miesięcznym (dziecko z problemami układu pokarmowego)
    - 2,5 latkiem (przygotowanie dziecka do pojścia do przedszkola, dziecko z
    problemami mowy)
    - 3 latkiem (prowadzenie programu przedszkolnego dla dzieci 3 i 4 letnich)
    - 4 latkiem (zajęcia umyzykalniające i plastyczne)

    Jesli jestes zainteresowany prszę o kontakt mailowy z opisem dziecka (wiek,
    dotychczasowa ilosc opiekunek , charakter, zainteresowania).

    Pozdrawiam
    Marzena
    k...@i...pl