PracaGrupypl.praca.szukana › Networking Sales Manager - Lan/Wan/Internet/Intranet

  • 1. Data: 2006-08-12 13:48:25
    Temat: Networking Sales Manager - Lan/Wan/Internet/Intranet
    Od: "albedo039" <i...@w...us>

    Witam !

    Jestem zainteresowany pracą w dziale sprzedaży lub marketingu
    poważnej firmy w Warszawie
    lub aglomeracji warszawskiej, na stanowisku Sales Manager, Key Account
    Manager,
    Specjalista ds Kluczowych Klientów, Specjalista ds zakupów, Dyrektor
    Handlowy i inne handlowe pokrewne.
    Marketing sieciowy, ubezpieczenia wykluczone.

    Posiadam 10-letnie doświadczenie w szerokopojętej branży IT,
    szczególnie w
    dziedzinie długotrwałych relacji z dużymi klientami korporacyjnymi w
    Polsce i Europie.
    Prowadziłem projekty o jednostkowej wartości kilku milionów PLN,
    wymagające koordynacji ponad 20 dostawców i wykonawców na ponad 100
    obiektach.
    Prowadzenie projektow,zarzadzanie zespolami ludzi,negocjacje,konkakty z
    partnerami - to obszary
    gdzie moge wykazac pelnie swoich mozliwosci.

    Znam potrzeby rynku, mam szereg pomysłów na nowe usługi.
    Posiadam dobrą orientację w szeroko pojętym prawie gospodarczym.
    Mam doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
    Podejmuję szybkie i trafne decyzje.
    Jestem inteligentny, szybko przyswajam informację.
    Jestem postrzegany jako osoba kompetentna, szybko nawiązuje kontakt z
    ludźmi.
    Potrafię kreować nowe usługi i skutecznie je sprzedawać.
    Oczekuję szansy na zaprezentowanie moich umiejętności i zdolności.

    Doświadczenie:
    1. 10-letnie doświadczenie w branży IT w Polsce i Europie,korporacje
    miedzynarodowe.
    (w tym 6-letnie doświadczenie na kierowniczych stanowiskach w firmach
    zatrudniających powyżej 30 pracowników).

    2. Udokumentowane doświadczenie handlowe z branży IT.

    3. Wszechstronna znajomość branży IT w Polsce
    (znajomość kluczowych osób w firmach typu : Producent, Dystrybutor).

    4. Doświadczenie we współpracy z klientami korporacyjnymi.

    5. Znajomość rynku klientów końcowych - korporacyjnych
    działających w Polsce.

    6. Doświadczenie z zakresie sprzedaży Direct produktów markowych
    oraz usług serwisowych.
    Znajomość produktów potwierdzona szkoleniami handlowymi:
    Cisco,Motorola,Cabletron,
    Nortel,3Com,Intel,Telindus,RAD,Netscape,Novell,Micro
    soft,Unix,IBM
    NetCommerce.
    Znajomość technologii VoIP - VoFR Data/Voice/Video, E-Commerce.

    7. Umiejętność przygotowania profesjonalnych ofert handlowych i
    prowadzenia projektów
    w zakresie sprzedaży i promocji produktów sieciowych oraz technologii
    sieciowych LAN/WAN/Data/Voice/Video.
    Umiejętność prezentacji rozwiązań i produktów IT.

    8. Umiejętność organizacji pracy biura handlowego oraz kierowanie
    zespołami handlowców.

    9. Umiejętność rozwiązywania problemów.

    10. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (TOEFL),rosyjski,
    niemieckiego,hiszpanski,
    francuski,wysoka kultura osobista, prawo jazdy,dyspozycyjność.

    11. Referencje z poprzednich miejsc pracy.

    Termin i forma podjęcia pracy do ustalenia.
    Zainteresowanym prześlę swoje CV, wyłącznie na adresy fimowe.

    Pozdrawiam
    Albedo039
    i...@w...us