PracaGrupypl.praca.szukanaNawiążę wspołpracę / podejmę się realizacji projektu

  • 1. Data: 2006-11-07 19:39:57
    Temat: Nawiążę wspołpracę / podejmę się realizacji projektu
    Od: "Piotr" <p...@g...pl>

    Tworzę rozwiązania informacyjne bazujące na technlogiach Microsoft-u:
    - Visual Studio 2003/2005 (w tym języki C#/C++);
    - software działający pod IIS lub aplikacje desktop-owe;
    - baza danych MS SQL Server 2000/2005

    Posiadam wielotetnie doświadczenie w tworzeniu oprogramowania zrówno dla
    małych jak i dużych firm. Realizacja projektów zgodnie z metodyką PRINCE2
    umożliwiła mi zarówno zakończenie projektów w założonych wymiarach (zakres,
    czas, koszty) jak również umożliwiła prawidłową komunikację ze zlecającym.

    Zapraszam do współpracy.

    Kontakt:
    p...@g...pl

  • 2. Data: 2006-11-10 15:15:47
    Od: "Zbigniew Grzelczak" <z...@p...com>

    Czy dzięki pracy w ramach pakietu Visual Studio, ma Pan jakieś
    doświadczenie w Visual FoxPro?
    Pozdrawiam
    z...@w...pl