PracaGrupypl.praca.szukana › Nauczycielko-opiekunka

  • 1. Data: 2003-09-01 13:55:50
    Temat: Nauczycielko-opiekunka
    Od: "Grzegorz P" <p...@p...onet.pl>

    Moje wnioski na końcu!!

    ciekawe ogloszenie!
    " W odpowiedzi na Państwa ofertę pracy, proszę o podanie bliższych lub
    bardziej szczegółowych danych o oferowanej przez Państwa pracy i wymogach
    jakie Państwo stawiacie przed przyszłymi ewentualnymi pracownikami.

    Ja z mojej strony mogę na wstępie Państwu w skrócie sprecyzować swoje
    kwalifikacje.
    Jestem obywatelką Kanady i Polski na stałe zamieszkałą w Polsce. 6 lat
    spędziłam w Nowym Jorku. . Jestem osobą dyspozycyjną z prawem jazdy i
    samochodem. Będąc w Stanach Zjednoczonych pracowałam jako opiekunka do
    dzieci i pomoc domowa"

    MOJE WNIOSKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!
    Hmmmm.....takiemu nauczycielowi trzeba zapłacić 25 zł za godzine lekcji
    angielskiego. Kobiecie opiekunce dziecka placi sie 4 zł. To ja mam pomysła
    zapołace tej kobiecie 4 zł ale niech sie mna opiekuje ;-). A skoro była w
    Nowym Jorku 6 lat to napewno moze do mnie mowic po angielsku ..i dołoze
    jeszcze ekstra 2 zło za to zeby mówiła do mnie po angielsku.
    No i mam nauczycielke angielskiego która sie mna opiekuje!! :-)
    CZYSTY ZYSK!!

  • 2. Data: 2003-09-01 13:59:05
    Temat: Re: Nauczycielko-opiekunka
    Od: "Grzegorz P" <p...@p...onet.pl>

    Bardzo drogi administratorze (moderatorze) , bardzo prosze wyciac ten
    post!!!!!! Wysałał mi sie "niechcacy" a poniewaz moze byc "niemily" dla
    pewnej osoby to prosze o wyciecie go !
    "Grzegorz P" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > dzieci i pomoc domowa"