PracaGrupypl.praca.szukanaNauczycielka: informatyki, techniki, pedagog Katowice i Zagłębie

  • 1. Data: 2004-08-17 11:53:49
    Temat: Nauczycielka: informatyki, techniki, pedagog Katowice i Zagłębie
    Od: "Marta" <m...@p...fm>

    Poszukuję pracy jako nauczyciel stażysta w następujących specjalnościach:
    nauczyciel informatyki, techniki, pedagog szkolny lub wychowawca światlicy
    szkolnej w szkołach podstawowych, gimnazajch i szkołach średnich. W ubiegłym
    roku ukończyłam studia magisterskie o specjalności pedagogika opiekuńczo -
    wychowawcza, a w tym roku studia podyplomowe z zakresu nauczania informatyki i
    techniki we wszystich typach placówek oświatowych.

    Z góry dziękuję za rozpatrzenie mojej oferty.