PracaGrupypl.praca.szukana › Nauczycielka angielskiego - Warszawa

  • 1. Data: 2002-06-13 10:53:08
    Temat: Nauczycielka angielskiego - Warszawa
    Od: "Anna Stefaniak" <s...@w...pl>

    Szanowni Państwo

    Jestem zeszloroczna absolwentka Uniwersytetu Warminsko-Mazurskiego na
    wydziale nauki o zywnosci. W czasie studiow uczeszczalam na dodatkowe
    zajecia z j. angielskiego i zdobyłam certyfikat FCE. W sierpniu koncze kurs
    pedagogiczny kwalifikacyjno-metodyczny dla nauczycieli j. angielskiego. Od
    wrzesnia planuje rozpoczac kurs przygotowujacy mnie do egzaminu na stopien
    Advanced.
    Od roku jestem zatrudniona w Zespole Szkol Grabowo - Szkola Podstawowa jako
    nauczyciel j. angielskiego.
    Od sierpnia biezacego roku planuje zamieszkac w Warszawie i tu wlasnie
    poszukuje pracy w charakterze nauczyciela j. angielskiego.

    Dodatkowe umiejetnosci:
    - Obsluga komputera i pakietu MS Office
    - Prawo jazdy kat. B

    W razie dodatkowych pytan prosze o kontakt.

    Pozdrawiam
    Anna Stefaniak
    Tel: 0 606 734 245
    Email: s...@w...pl