PracaGrupypl.praca.szukanaNauczyciel/ Pedagog/ Szkoleniowiec (informatyka) - poszukuje stałej pracy (od szkoły podstawowej do uczelni)Nauczyciel/ Pedagog/ Szkoleniowiec (informatyka) - poszukuje stałej pracy (od szkoły podstawowej do uczelni)
    From: "Mariusz Gonera" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Nauczyciel/ Pedagog/ Szkoleniowiec (informatyka) - poszukuje stałej pracy
    (od szkoły podstawowej do uczelni)
    Date: Tue, 20 Apr 2004 14:29:37 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@blizniak.pcz.pl

    Dzień Dobry

    Nazywam się Mariusz Gonera.
    Jestem studentem V roku informatyki Politechniki Częstochowskiej o
    specjalności inżynieria oprogramowania i systemy informatyczne.
    Kończę również magisterskie studia pedagogiczne w zakresie przedmiotów
    technicznych i informatycznych. Przez ponad pół roku odbywałem praktyki
    pedagogiczne w szkole średniej (technikum) i przez miesiąc w gimnazjum.
    //**************************************************
    *******//
    Szukam stałej pracy na Śląsku w okolicach Katowic i Częstochowy.
    Odpowiem także na oferty z Łodzi , Piotrkowa Trybunalskiego i Warszawy.
    //**************************************************
    *******//
    Przyjmę stałą pracę na stanowisku PEDAGOG / NAUCZYCIEL /
    SZKOLENIOWIEC / INFORMATYK
    w:
    - gimnazjum
    - szkole średniej
    - szkole podstawowej
    Chętnie odpowiem także na propozycje z wyższych uczelni. Jestem w
    zaawansowanej fazie
    przygotowań do rozpoczęcia pracy doktorskiej z zakresu zagadnień
    interwałowych i rozmytych.

    //**************************************************
    *******//

    Jestem i przez wszystkie lata studiów byłem, w czołówce
    najlepszych studentów na roku. Obecnie zajmuję drugie miejsce na roku.
    Mam doświadczenie w zarzadzaniu kilkuosobową grupą osób - jestem v-ce
    prezesem koła informatycznego.
    Moim atutem sąstudia pedagogiczne (pedagogika przedmiotów technicznych
    i informatycznych), które dają duże podstawy psychologiczne i metodyczne
    do prowadzeniazajęć szkolnych, szkoleń, prezentacji i pomagają rozwiązywać
    problemy interpresonalne.

    Moje wiadomości i umiejętności:
    ___

    - Język angielski na poziomie konwersacyjnym, umożliwiający mi rozumienie
    specjalistycznych dokumentacji technicznych i tektów literackich
    - prawo jazdy kategorii B
    - wykształcenie pedagogiczne na poziomie magisterium
    - zaawansowana obsługa komputera i różnorakiego oprogramowania:
    * Corel Draw i Corel Photopaint,
    * MS Office 95-2003 (Word, Excel, PowerPoint, Visio) (profesjonalnie),
    * systemy operacyjne: MS Windows 3.xx - XP, Linux (Mandrake i Debian)

    Jestem sumienny, rzetelny i otwarty na możliwości podnoszenia kwalifikacji
    zawodowych.

    Proszę o kontakt pod jednym z adresów m...@o...pl ,
    telefonicznie:
    (034) 325 19 22 , (034) 329-71-72 , (+48) 692-538-520

    Zainteresowanym prześlę CV oraz list motywacyjny.

    Pozdrawiam

    Mariusz Gonera