PracaGrupypl.praca.szukanaNauczyciel - Katowice, Sosnowiec, Będzin, Dąbrowa Górnicza

  • 1. Data: 2004-08-16 12:41:17
    Temat: Nauczyciel - Katowice, Sosnowiec, Będzin, Dąbrowa Górnicza
    Od: "Marta" <m...@p...fm>

    Poszukuję pracy jako nauczyciel stażysta w następujących specjalnościach:
    nauczyciel informatyki, techniki, pedagog szkolny lub wychowawca światlicy
    szkolnej w szkołach podstawowych, gimnazajch i szkołach średnich. W ubiegłym
    roku ukończyłam studia magisterskie o specjalności pedagogika opiekuńczo -
    wychowawcza, a w tym roku studia podyplomowe z zakresu nauczania informatyki i
    techniki we wszystich typach placówek oświatowych. Proszę o poważne oferty na
    skrzynkę e-mail lub pod nr 502901054.

    Z góry dziękuję za rozpatrzenie mojej oferty.

  • 2. Data: 2004-08-16 15:11:11
    Od: "Sylwester Czekaj" <s...@p...onet.pl>

    Zostań konsultantem Oriflame !
    Informacja na stronie internetowej