PracaGrupypl.praca.szukanaNapiszę sklep internetowy - TANIO!

  • 1. Data: 2004-11-18 09:34:10
    Temat: Napiszę sklep internetowy - TANIO!
    Od: Michał Kowalczuk <s...@d...pg.gda.pl>

    Przykładowy wygląd sklepu można zobaczyć pod adresem:
    http://nabuchodonozor.ds.pg.gda.pl/~sammael/e-sklep/

    Sklep ma bardzo duże możliwości konfiguracji, zainteresowane osoby proszę o
    maila, - podam hasło administratora sklepu, aby można było potestować funkcje
    i ustawienia w panelu administracyjnym:
    http://nabuchodonozor.ds.pg.gda.pl/~sammael/e-sklep/
    admin/

    Szczegółowy opis możliwości sklepu można znaleźć tutaj:
    http://nabuchodonozor.ds.pg.gda.pl/~sammael/e-sklep/
    main.php?info=1

    Oczywiście wygląd można dostosować do Państwa indywidualnych potrzeb!
    Definiować można praktycznie nieskończoną ilość kategorii, podkategorii
    produktów oraz samych produktów.
    Do każdego produktu można dołączyć zdjęcie i jego miniaturkę.
    Sklep obsługuje także formy przesyłki dowolnie wybierane oraz konfigurowane
    przez administratora.
    Sklep jest napisany w php i używa bazy danych MySQL.

    Jako, że sklep jest całkowicie mojego autorstwa, jest możliwość dostosowania
    produktu do indywidualnych potrzeb, w przeciwieństwie do innych, tanich
    Sklepów Internetowych oferowanych np. na Allegro (takich jak np. darmowy
    osCommerce, na którym niektórzy próbują zarobić 2zł)

    Pamiętaj: Płacisz za moją pracę (napisanie sklepu)! Nie płacisz mi za pracę
    innej osoby!

    Ewentualny kontakt ze mną: s...@d...pg.gda.pl lub gg:2113900

    Uwaga: Serwer na którym dostępna jest demonstracyjna wersja sklepu boryka się
    czasami z problemami technicznymi, za które przepraszam. Jeśli jest jakiś
    problem, proszę mnie powiadomić i po prostu spróbować później.

    --
    pozdrawiam,
    Michał Kowalczuk