PracaGrupypl.praca.szukanaNajtansze strony WWW we Flash !!!

  • 1. Data: 2005-10-25 16:08:47
    Temat: Najtansze strony WWW we Flash !!!
    Od: "k...@o...pl" <s...@o...pl>

    Strony internetowe w technologi Flash, taniej nie znajdziesz !!!
    zapraszam na www.kaminsky.prv.pl

  • 2. Data: 2005-10-25 17:32:23
    Temat: Re: Najtansze strony WWW we Flash !!!
    Od: "Paweł Kowalczyk" <p...@w...ps.pl>

    > Strony internetowe w technologi Flash, taniej nie znajdziesz !!!
    > zapraszam na www.kaminsky.prv.pl

    licencje na flasha masz?

    --
    Pawel Kowalczyk

  • 3. Data: 2005-10-25 17:34:08
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Paweł Kowalczyk napisał(a):

    > licencje na flasha masz?

    <zlosliwie>
    jakby mial to by nie pisal najtansze :)
    </zlosliwie>

    Rozumiem, ze pytasz sie go jako potencjalny klient :) No i nie musi
    korzystac z flasha zeby robic animacje *.swf :)

    Z powazaniem
    Juzek Kocimientka

  • 4. Data: 2005-10-25 22:41:52
    Od: "Paweł Kowalczyk" <p...@w...ps.pl>

> [...]
    >
    > Rozumiem, ze pytasz sie go jako potencjalny klient :) No i nie musi
    > korzystac z flasha zeby robic animacje *.swf :)

    nie uznaje komus placenia za cos co sam potrafie zrobic / szybko moge sam
    sie tego nauczyc :]
    a pytam z ciekawosc :] w sumie nie musi miec flasha..ale z flasha sie
    najlepiej dekompiluje :D

    --
    Pawel Kowalczyk

  • 5. Data: 2005-10-27 12:54:47
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Paweł Kowalczyk napisał(a):

    > nie uznaje komus placenia za cos co sam potrafie zrobic / szybko moge sam
    > sie tego nauczyc :]
    > a pytam z ciekawosc :] w sumie nie musi miec flasha..ale z flasha sie
    > najlepiej dekompiluje :D

    Dobrze, ja tez umiem zrobic animacje flash :) Jakas tam (akurat w
    programie swiv). A jednak zlecam wykonanie takich animacji i zapewniam
    Cie, ze roznica jest ogromna - no moze ja jestem taki glupi i
    niewyuczalny ze nawet nie probuje brac sie za cos takiego. A i tak
    polowa klientow na pierwszej rozmowie orientuje sie, ze jedyne czego
    potrzebuje to wizytowka html i taka dostaje za darmo - potem moga sobie
    wpisac na realnej wizytowce wwww.costam.* :) Czesc z nich wraca jednak
    potem jak dostrzeze w sieci kolejne zrodelko kasy :)

    Z powazaniem
    Juzek Kocimientka