PracaGrupypl.praca.szukana › ++++++NTMULTIMEDIA+++++++

  • 1. Data: 2010-03-25 13:04:34
    Temat: ++++++NTMULTIMEDIA+++++++
    Od: Donek rudy <s...@g...com>

    Czuje sie oszukany przez Jakuba Augustyniaka firma ntmultimedia
    Rok temu zleciłem mu wykonanie 4 serwisów internetowych, wpłaciłem
    zaliczki na kwotę 14 tyś zl
    Nie otrzymałem ani jednego serwisu a na zwrot pieniędzy czekam do
    dzisiaj
    Spłacał mi pieniądze przez rok i jeszcze jest dłużny 1500zl których
    nie chce oddać. Stawia żądania w mailach cytuje:
    "POKI NIE ZNIKNA WSZYSTKIE POSTY KASY NIE BEDZIE , SAM SOBIE DOLEK
    KOPIESZ"

    "naprawde w dupie mam te twoje postymi nie szkodzisz
    tylko sobie
    wiec skoncz mi glowe zawarac
    niebawem i one znikna i ty znikniesz w koncu :)"

    "usun te popsty i w ciagu 24h od ich znikniecia masz kase i sie nie
    znamy
    co masz za problem ? "

    Posiadam wszystkie dokumenty.
    Ja nie polecam tego człowieka