PracaGrupypl.praca.szukanaNIEMIECKI- KOREPETYCJE Warszawa

  • 1. Data: 2004-03-25 17:25:31
    Temat: NIEMIECKI- KOREPETYCJE Warszawa
    Od: "Anka" <a...@b...pl>

    Jestem studentką studiów dziennych Centrum Nauczycielskich Kolegiów Języków
    Obcych Nauczycielskie Kolegium Języka Niemieckiego Uniwersytet Warszwski.
    Tanio i solidnie będę udzielała korepetycji z języka niemieckiego na terenie
    Warszawy. W udzielaniu korepetycji mam już doświadczenie, podparte praktyką
    studencką odbytą w liceum.
    Osoby zainteresowane korepetycjami proszę o kontakt;
    Tel. 022 725 79 11 w soboty i niedziele
    0 604 995 612
    e-mail: p...@w...pl