PracaGrupypl.praca.szukana.NET / VS 200x / C# / SQL Srv / (X)HTML JS AJAX.NET / VS 200x / C# / SQL Srv / (X)HTML JS AJAX
    From: "Jaroslaw Maciaszek" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: .NET / VS 200x / C# / SQL Srv / (X)HTML JS AJAX
    Date: Sat, 16 Feb 2008 13:11:53 +0100

    Witam,

    poszukuje zlecen badz pracy zdalnej. Jestem dyspozycyjny, ale raczej
    wykluczam mozliwosc relokacji (zmiany miejsca zamieszkania) - zbyt duze
    koszty utrzymania w duzych miastach, a na zakup mieszkania (jeszcze) mnie
    nie stac.

    W swojej okolo 12-letniej karierze pracowalem glownie jako programista
    (developer - ladnie brzmi). Takiej tez pracy poszukuje.

    bardzo dobra znajomosc Microsoft Visual Studio .NET, ASP, C#, Visual Basic:
    - programowalem glownie w C#:
    * glownie aplikacje www (z wykorzystanie WebServices, AJAX,
    AJAX.NET),
    * poznalem i stosowalem ExtJS, a takze Castle Monorail Project,
    - dobrze rowniez czuje sie w aplikacjach Windows Forms,

    bardzo dobra znajomosc Delphi wersje 5, 6, 200x:

    bardzo dobra znajomosc Microsoft SQL Server:
    - glownie 2000, nie mialem jeszcze okazji korzystac z nowych
    funkcjonalnosci 2005,
    - SQL, Transact-SQL,
    - funkcje, procedury skladowane, wyzwalacze (triggers), widoki,

    WWW:
    - ASP.NET, (X)HTML, CSS, JavaScript,
    - AJAX, AJAX.NET, ExtJS (www.extjs.com), CastleMonorail Project,
    - ASP (razem z wykorzystaniem objektow COM),
    - PHP, mySQL,
    - najczesciej uzywalem IIS, ale Apache rowniez znam (a i o innych moge
    poczytac),

    Znam jezyk angielski nie tylko w stopniu umozliwiajacym czytanie
    dokumentacji - chociaz do srednio zaawansowanego chyba nieco mi brakuje.

    Pozdrawiam, Jaroslaw Maciaszek
    kontakt: jaroslaw.maciaszek(at)gmail(dot)com