PracaGrupypl.praca.szukanaNAUCZYCIELKA SZUKA PRACY!!!! POMÓŻCIE!!!

  • 1. Data: 2004-07-01 11:59:11
    Temat: NAUCZYCIELKA SZUKA PRACY!!!! POMÓŻCIE!!!
    Od: "p...@o...pl" <p...@o...pl>

    Szukam pracy w charakterze nauczycielki języka polskiego (etat).
    Posiadam odpowiednie kwalifikacje: tytuł magistra oraz przygotowanie
    pedagogiczne. Potrafię pracować z dziećmi dyslektycznymi- ukończyłam kurs:
    dysleksja w starszym wieku szkolnym i kurs: doskonalenie analizy dzieła
    filmowego w WODN. W tym roku kończę staż na nauczyciela kontraktowego. Jestem
    młodą, kreatywną osobą. Byłam wychowawczynią klasy, prowadziłam kółko
    polonistyczne, redagowałam ścienną gazetkę szkolną. Pracowałam w liceum
    wieczorowym, liceum dziennym i gimnazjum. Zamierzam kontynuować naukę na
    studiach podyplomowych: pedagogika resocjalizacyjna. Pragnę się realizować
    jako nauczycielka języka polskiego.
    Potrafię obsługiwać komputer, znam język angielski. Jestem dobrą
    organizatorką imprez szkolnych: zorganizowałam Dzień Matki, andrzejki,
    przygotowałam spektakl teatralny pt. "Mały książę". Mam dużo chęci i zapału do
    pracy.
    Wysłałam już około 80 listów motywacyjnych, byłam w szkołach, pisałam do
    KURATORIUM!
    Czy gdzieś w Łodzi jest wakat dla nauczycielki języka polskiego?
    Bardzo proszę o odpowiedź!

    Pozdrawiam!