PracaGrupypl.praca.szukana › NAPISZE PRACE ZA CIEBIE! TANIO ŚLĄSK

  • 1. Data: 2003-09-18 11:42:03
    Temat: NAPISZE PRACE ZA CIEBIE! TANIO ŚLĄSK
    Od: "vanilla sky" <v...@t...pl>

    Witam!

    Jeśli nie masz wystarczająco dużo czasu, jesteś zabieganym uczniem lub
    poszukiwanie materiałów staje się zbyt pracochłonne, to ja jestem idealnym
    rozwiązaniem. Napisze za Ciebie prace z zakresu języka polskiego szkoły
    podstawowej lub średniej. <esej, wypracowanie, recenzja, referat, artykuł,
    sprawozdanie>. Powierzone prace pisane są w krótkim terminie, z
    uwzględnieniem Twoich zaleceń. Zapewnione jest terminowe i fachowe
    wykonanie. Tanio i solidnie. Pozdrawiam

    Vanilla Sky