PracaGrupypl.praca.szukanaMoże jestem tym , którego właśnie szukasz ...

  • 1. Data: 2005-03-22 13:25:15
    Temat: Może jestem tym , którego właśnie szukasz ...
    Od: "inwestuj" <d...@N...fm>

    32 lata,

    - wieloletnie doświadczenie w branży IT i telekomunikacji na wielu
    płaszczyznach organizacyjnych, w tym na stanowisku kierowniczym -

    helpdesk, serwis, inżynier systemowy, administrator,
    konsultant-wdrożeniowiec systemów klasy ERP, prowadzenie szkoleń i
    prezentacji.

    - umiejętność szybkiego odnajdywania się i swobodnego poruszania w różnych
    branżach biznesowych,

    wysokie umiejętności komunikacyjne.

    - wiedza i doświadczenie związane z pracą w dziale marketingu i reklamy
    (specjalista ds. marketingu) [branża budowlana, reklamowa] ,

    w obsłudze klienta, dziale handlowym, logistyki, przygotowania produkcji i
    controlingu.

    - umiejętność pracy w zespole jak i kierowania pracami zespołu.

    - uczciwość, odpowiedzialność, wyczucie taktu, zmysł estetyczny, otwarcie
    na ludzi i na zmiany,

    dobra prezencja

    interesuje mnie (prawie) każda branża ;) - nie boję się wyzwań!

    Aplikacje na życzenie.

    Kontakt:

    e-mail: dobra_inwestycja[at]poczta.fm

  • 2. Data: 2005-03-23 07:15:55
    Temat: Re: Może jestem tym , którego właśnie szukasz ...
    Od: "inwestuj" <d...@N...fm>

    dodam:
    interesują mnie propozycje z Krakowa i okolic

  • 3. Data: 2005-03-24 17:29:42
    Od: "Edward Malicki" <e...@w...pl>

    Witam,

    Poszukuję osób do współpracy w sprzedaży bezpośredniej.
    Możliwie bardzo godziwe zarobki.

    Jeśli jest Pan zainteresowany tego typu pracą, to bardzo proszę o kontakt
    telefoniczny: 0 500 295 444,
    lub mail: e...@w...pl

    Pozdrawiam,
    Edward Malicki